Besedy
Karel IV. - Pán světa
Beseda ke knize Karel IV. - pán světa, která v širokých souvislostech popisuje celý život císaře Karla IV. Protože kniha je z velké části komiksová, je i beseda pojata komiksově. K výkladu jsou promítány kreslené obrázky, výjevy z našeho autorského komiksu.
Beseda je určena dětem druhého stupně základních škol a studentům středních škol. S upraveným výkladem je určena i pro dospělé posluchače.
Beseda trvá zhruba 90 minut.
Po besedě je možno zakoupit všechny autorské knihy.
Beseda Jan Hus a počátky reformace
Beseda ke knize Ve jménu Husa, která mapuje počátky husitského hnutí. Protože kniha je z velké části komiksová, je i beseda pojata komiksově. K výkladu jsou promítány kreslené obrázky, výjevy z našeho autorského komiksu.
Beseda je určena dětem druhého stupně základních škol a studentům středních škol. S upraveným výkladem je určena i pro dospělé posluchače.
Beseda o československých legionářích
Beseda ke knize Stopa legionáře je věnována historii československých legionářů za první světové války. Protože kniha je komiksová, je také beseda pojata komiksově. K výkladu jsou promítány kreslené obrázky, výjevy z našeho autorského komiksu.
Beseda je určena dětem druhého stupně základních škol, studentům středních škol i pro dospělé posluchače.
Historie počítačového hraní
Vývoj počítačů od 40. let 20. století a s ním prví průkopníci videoher. Umělá inteligence. 70. a 80. léta a rozmach počítačových konzolí. Nástup 90. let a hraní na PC. První hry ve 3D prostředí. Online hry. Ovládání pohybem, 3D projekce, virtuální realita a budoucnost počítačového hraní.
Beseda je určena dětem druhého stupně základních škol a studentům středních škol. S upraveným výkladem je určena i pro dospělé posluchače.
Beseda o G2R
Beseda k románu G2R – Tajemná hra, jehož děj vás zavede do světa počítačového hraní, programování a pokročilé virtuální reality.
Beseda je určena dětem druhého stupně základních škol a studentům středních škol.
Jak rychle postupuje technologický vývoj počítačů a programů? Co je virtuální realita a jak funguje umělá inteligence? Kdy bude počítač „chytřejší“ než člověk? Ztrácí se hranice mezi hrou a realitou? K tomu násilí ve hrách a morální dilemata, které hry vyvolávají. To všechno jsou témata besedy.
Beseda trvá zhruba 90 minut.